Cercaviles, Festes, Plantades i Homenatges a l'Any 1994 Festa de Carnestoltes del GEM: 11 febrer 1994 (dia 11: Garrofa, Marcel·lina, Gemet, Gemina ) NOMBRE DE SORTIDES A L'ANY 1994 Actualitzat gràcies a en Jan Portet Copyright © 2002 Brazamas
InauguraciĂł dels nous locals Can MarfĂ : 17 abril 1994 (dia 17: Robafaves, La Geganta, ManelĂł, Toneta , i seguici de la ciutat)
Diada de Sant Jordi: 23 abril 1994 (dia 23: Robafaves, La Geganta, Maneló, Toneta, Mossèn Biscúter, El Paler, Maria de Mata, Iluro, Alarona, Sethomes, Garrofa, Marcel·lina, Gemet, Gemina, Pep Figueret, Baldufa, Avi, Iaia, Llamp Roent )
25è Aniversari de l’Escola Germanes Bertomeu: 9-17 juny 1994
- Cercavila de Gegants (dia 17: Es deconeixen els gegants que van participar a l’acte. TOT I NO SER EL DIA CONCRET DE L’ACTE, SE SAP QUE ES VA CELEBRAR DURANT AQUEST PERÍODE (9 de juny - 17 de juny). NO HEM POGUT ESBRINAR LA DATA EXACTA)
Trobada de gegants centenaris a Tarragona: 13 agost 1994 (dia 13: Robafaves, La Geganta, ManelĂł, Toneta )
Casament dels Gegants de La Roca Vallès: 10 setembre 1994 (dia 10: Mossèn Biscúter i altres gegants no mataronins)
Inaguració de la Plaça de Sant Simó: 29 octubre 1994 (dia 29: Robafaves, La Geganta, Maneló, Toneta, Mossèn Biscúter, El Paler, Maria de Mata , Cuca Casimira i Gegants d’Argentona)
19 Gegants Actius Aquest Any