Cercaviles, Festes, Plantades i Homenatges a l'Any 1986 Festa de Carnestoltes de l’Esplai Serpentina: 8 febrer 1986 (dia 8: Llamp Roent ) NOMBRE DE SORTIDES A L'ANY 1986 Actualitzat gràcies a en Jan Portet Copyright © 2002 Brazamas
Diada de Sant Jordi: 23 abril 1986 (dia 23: Robafaves, La Geganta, Maneló, Toneta, Mossèn Biscúter, L'Escorxador, Gegant de la Setmana de l'Infant (Pare), Gegant de la Setmana de l'Infant (Mare), Gegant de la Setmana de l'Infant (Filla), El Paler, Tomasa, Tomeu, Maria, Llamp Roent, Guàrdia Civil (enfadat), Guàrdia Civil (trist), El Rei, El Mossèn, El Municipal, El Pagès, La Bruixa, La Monja, La Dama de la Pamela )
Festes del Barri de Cerdanyola (Bateig de la Tomasa): 30 maig - 1 juny 1986 (dia 30: Robafaves, La Geganta, Maneló, Toneta, Mossèn Biscúter, Tomasa , Momerota i diableses. Amb l’amenització de l’Agrupació Musical del Maresme)
Festes de Sant Simó: 25 octubre 1986 (dia 25: Robafaves, La Geganta, Maneló, Toneta, El Paler i altres gegants mataronins no identificats i altres gegants mataronins)
23 Gegants Actius Aquest Any